Salon RENAULT w Warszawie - DECAR

Samochody osobowe i dostawcze - kredyt, leasing, najem długotermionowy

DECAR WARSZAWA

O firmie

Żeby wpasować się w powszechnie spotykany trend wypadałoby napisać o  firmie tak: "jesteśmy zespołem złożonym z doświadczonych profesjonalistów, których cechuje ambicja, kreatywność, zaangażowanie oraz nieustanna pogoń za rozwojem osobistym". Pięknie, prawda? Myślę jednak, że lepiej będzie, jeżeli po prostu przytoczę kilka faktów z historii firmy.

Nasza historia sięga 1972 roku. Byliśmy wtedy związani z marką Volkswagen, potem w latach 1975-1992 z marką Skoda. Od 1992 roku jesteśmy  koncesjonerem marki RENAULT, a od 2005 roku jesteśmy także koncesjonerem marki DACIA.

Działamy kompleksowo. Samochód można u nas kupić, serwisować, ubezpieczać, wyklepać i pomalować, a jak się auto znudzi albo zużyje, to można jest u nas sprzedać.

Nie da się ukryć, że się rozwijamy. Od roku 2013 należymy do grona pięćdziesięciu największych motoryzacyjnych firm dealerskich w Polsce (TOP50).

Nasze starania o dobrą obsługę klientów docenił w roku 2013 tygodni Auto-Świat przyznając nam najwyższą oceną w ogólnopolskim teście salonów samochodowych.

 

O mnie

Nazywam się Mateusz Homa. Jestem pomysłodawcą i redaktorem serwisu www.renault-dacia.warszawa.pl oraz www.renaultdostawcze.pl. Od 2007 roku zajmuję się promocją i sprzedażą samochodów Renault i Dacia. Pracuję w salonie samochodowym spółki Decar, która jest autoryzowanym koncesjonariuszem marki Renault i Dacia.

Dlaczego Renault? Bo to marka, której strategia rynkowa wydaje mi się spójna i racjonalna. A dlaczego handel? Bo czuję, że pracuję na najbardziej odpowiedzialnym stanowisku - tam, gdzie koncern spotyka się z klientem. Moim głównym zadaniem jest zadowolenie klienta korporacyjnego, ale bardzo często obsługuję również klientów indywidualnych. Pracuję na dość niezależnym stanowisku i tak naprawdę tylko czasami sprzedaję samochody. A co robię najczęściej? Po prostu spotykam się z ludźmi (czasami te spotkania są tylko wirtualne) i rozmawiamy... Oto wybrane obszary dyskusji:

  • FINANSE: Kredyt, leasing, najem długoterminowy czy po prostu przelew? Co pozwala na optymalne odliczenia podatkowe? Co woli rozliczać dyrektor finansowy/księgowy?
  • STRATEGIE ZARZĄDCZE: Flota własna czy outsourcing floty? Wykupić po leasingu czy zwrócić? Monitorować auta pracowników czy raczej obiecać im prawo pierwokupu by szanowali auto służbowe?
  • PUBLIC RELATIONS & USABILITY: Praktyczne kombi czy coupe? Czerwony metalik - ok, ale czerwień rubinu, czerwień wulkanu czy czerwień wiśni? Czy aby na pewno tylko ma jeździć i być ekonomiczny, czy też konkurencja i sąsiedzi mają zzielenieć z zazdrości jak zobaczą to auto?

Korporacyjny gorset marketingowy wydaje mi się czasami mało elastyczny i nie do końca skrojony pod rozmiar naszego klienta. Dlatego w dziedzinie marketingu często stosuję niestandardowe sposoby komunikacji z klientem - najlepszym tego dowodem jest choćby ten niezależny serwis internetowy.

UA-358204-8