ZAPYTAJ O OFERTĘ

Szukasz samochodu do firmy?
Powiedz, czego potrzebujesz!

+48 22 519 89 05
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

handlowiec

MATEUSZ HOMA
handlowiec

DECAR ul. Modlińska 154B, Warszawa | autoryzowany salon - firmowy leasing | sprzedaż i finansowanie | samochody osobowe i dostawcze zapytaj@renault-dacia.warszawa.pl

Renault TRAFIC

Dziś Renault Trafic to samochód, o którym wie każdy przedsiębiorca użytkujący samochody dostawcze. Nawet ci, którzy dotąd jeszcze go nie kupili, na pewno kiedyś rozważali jego zakup. Bo Renault Trafic to bogata historia i rzesze zadowolonych użytkowników w Polsce i Europie.

Od czasu debiutu pierwszej generacji w 1980 roku, Renault Trafic zdobył sobie powszechne uznanie na rynku małych furgonów dzięki bardzo dobrym właściwościom użytkowym, ekonomicznym silnikom i wygodnej kabinie kierowcy. Oto w najważniejsze informacje o aktualnej gamie modelu.

Trafic oferowany jest w dwóch rozmiarach długości i wysokości. Zdecydowanie najpopularniejsza jest wersja L2H1, w której długość przestrzeni bagażowej mierzona po podłodze to blisko 3 m. O 40 cm krótszy Trafic L1H1 ma również swoje zalety, bo z racji długości 5 m całego pojazdu mieści się (to niełatwe, ale możliwe) na większości standardowych miejsc parkingowych. Wysokość H1 zapewnia możliwość wjazdu do większości garaży podziemnych, gdyż cały pojazd nie przekracza wysokości 2 m. Z kolei wysokość H2 pozwala większości dorosłych ludzi o przeciętnym wzroście stanąć stanąć w pozycji wyprostowanej w przestrzeni bagażowej.

Najnowszy Trafic jest dość zachowawczy jeżeli chodzi o silnik. Dwulitrowa jednostka wysokoprężna była wiodąca jeszcze w czasach poprzedniej wersji z łukiem (garbem) na dachu. Teraz silnik 2.0 dCi (M9R) jest jednym dostępnym silnikiem klasycznym. Oferuje za to warianty mocy od 110 do 170 KM i - w mocniejszych wersjach - manualną lub automatyczną skrzynię biegów. Dla tzw. sektora dostaw ostatniego kilometra oferujemy również wersję z napędem elektrycznym.

Trafic wykorzystywany jest najczęściej jako uniwersalny samochód transportowy. By ochronić część bagażową przed przedwczesnym zużyciem, często klienci zamawiają zabezpieczenie podłogi, ścian i nadkoli. Zwykle stosowana jest sklejka antypoślizgowa na podłodze oraz zwykła na ścianach. Coraz częściej jednak w zabudowach pojawia się sklejka laminowana lub lżejsze od niej panele polipropylenowe.

Renault Trafic często zamawiany jest z zabudową izotermiczną przez firmy cateringowe, producentów i sprzedawców żywności. Wprawdzie Trafic nie jest tak pojemny jak Master, ale w wersji z podpodłogowym agregatem chłodniczym mieści się w podziemnych garażach, co czyni go wszechstronnym pojazdem dystrybucji door to door.

Napisz lub zadzwoń

 

Mateusz Homa - handlowiec

 
 

Porozmawiajmy o nowym samochodzie dla Twojej firmy!

zapytaj@renault-dacia.warszawa.pl   +48 663 399 388